Web
Analytics
Button Text! Submit original article and get paid. Find out More

Aku! Menangis Bersamamu Sayang….

Aku bukanlah Superman, Aku Juga Bisa nangis, Jika Kekasih hatiku,Pergi meninggalkan aku, Ayahku Selalu Berkata Padaku, laki – laki tak boleh nangis, harus slalu kuat, harus slalu tangguh, harus bisa jadi tahan banting, tapi ternyata sakitnya cinta, buat aku menangis…. emm korang tau tak ape tu? Itu adalah lirik lagu bukan superman dari lucky laki band.. Kenapa lelaki menangis? patutkah lelaki menangis, mampukah lelaki mengawal emosi supaya tidak menangis.Kadang – kadang ade juga yang tewas dalam mempertahankan benteng airmata.

tangis

tangis

Sebenarnya lelaki jarang menangis.. aku rasa le.. walau teruk macamana pun lelaki akan cuba bertahan supaya air mata tidak jatuh mengalir membasahi pipi.. mungkin sedikit ego, tapi begitulah.. lelaki kena tunjukan yang dia seorang yang kuat, tetapi dalam soal cinta mungkin lain pulak halnya.. macam lagu bukan superman tu.

Macam Kawan aku yang baru kena reject dengan awek ,dia menangis juga bila bercerita dengan aku, siap keluar air hidung lagi.. nak je aku lekeh kepala dia.. mungkin sebab aku tak rasa macam yang dia rasa..

Aku sendiri pun pernah menangis bila kereta yang aku bawa , kereta yang aku sayang mengalami kerosakan akibat dari sikap aku sendiri.. ye lah aku bawak laju.. bonet kereta terbuka dan melibas bumbung kereta, nasib baik tak pecah cermin kereta.. kalau tak lagi kuat aku menangis.. bonet evo 3 je dah kena rm 500.00. Menangis teresak – esak juga aku dibuatnya.. huhuhuhuwaaaaaaa….

Ade lagi sorang kawan aku ni.. dia pun menangis juga.. menangis bila nombor ekor miss.. bukan rindu kat nombor dan bukan juga sebab miss yang jaga counter nombor tu…. tapi miss nombor tak kena.. apa nak jadi le kawan aku sorang ni.. bawak – bawak le bertaubat..

jadi macam macam perkara boleh buat menangis. dan yang handal tu boleh tawa dalam tangisan lagi… memang cekap bebbbb..

so u all (speaking london) kat luar tu pernah menangis tak? jangan jadi macam kasim selamat dah le ye… waaaaa.. waaaaaaaaaaaa.. waaaaaaaaaaaaa.. (tengah nangis)

Leave a Reply